Mondaymood

Tog en lång jättevarm dusch, var sjukt frusen efter gymmet. Spinningen gick fint trots att det nog egentligen var en riktigt kass instruktör. Men jag gillade passet, det passa mig fint ikväll. Jag ville bara köra skiten ur mig utan att behöva tänka. Hon körde mest långa stående partier och peppande musik, sa knappt nåt. Men idag klara jag som så många ggr förr att peppa mig själv och jag cyklade runt i min egen lilla värld.

Starz, under en av alla luncher. Back in the days.

Lyckades få tag på solkrämen och smörjde in mig med. Så nu är jag insmord med spf 15 över hela kroppen. Bra så jag inte bränner mig i all den sol som är här nere om dagarna just nu (Men alldeles just nu är det faktiskt sol, men inte nog för att bränna sig kanske...) Gött.

Ha en fin kväll.

Ciao Folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback