"Im sick of myself cause Im just broken"

Gårdagskvällen spenderades utan sällskap av min kära helgvän alkohol. Som så många gånger förr hade jag kunnat skriva. Men det hade inte varit sant, och jag ljuger inte. Det är soligt idag, om än inte jättevarmt (tror jag, har inte varit ute än haha) och jag o Ante ska iväg och spela tennis om en stund. Hoppas det går bättre än sist haha

Upptäckte just nåt som inte är så bra, och som än en gång visar att jag har noll framförhållning coh lika mkt känsla för planering. Mina p-piller är slut, ska börja på ny karta idag. Har jag några fler? Nix. Är apoteket i Simpan öppet en lördag? Det återstår att se. Tur jag har inneliggande recept iaf. Suck för min framörhållning.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Siz

Och det är ju inte bara lördag... Det är även Svea rikes nationaldag vettu!!

Postat av: terese

jag vet, kom ju på det när jag stod utanför apoteket o det var stängt. suck

2009-06-06 @ 17:33:37
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback