Im drawn to you.

Det blev inga matlådor gjorda. Blev en film med Pär och Ante istället. Någon sci-fi inspirerad rulle blandat med action. Tror jag tyckte den var bra mkt bättre än pojkarna, för de läste tidning oh suckade mest över att den var så lång. Tror du skulle gilla den Jen. Anyway, detta resultera i att jag måste vara uppe med tuppen imorgon och fixa min matlåda. Men det har väl ingen dött av. Men nu är jag trött och nu väntar en tom, kall säng på mig.

Natti vänner.

Kvällens insikt: Sedan jag tog examen har jag växt upp 10 år och har tagit flertalet vuxenpoäng känns det som. Sedan att jag jämnar ut det på helgerna med rejäla brakfyllor är ju en annan femma. Jag har växt upp och jag är redo. Men jag leker emellanåt, för det måste man och det ska man för det är roligt. Det vill jag aldrig sluta med. Jag vägrar gråa trista Svenssonliv som somliga envisas med att leva. Jag bara vägrar. Vet om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback