I dont trust myself around you

Är helt sjukt trött. Vaknade 02.00 inatt och kunde fan inte somna om. Jo framåt sextiden, när det var 40 minuter kvar tills jag skulle stiga upp, då såg jag till att somna. Har varit en galet intensiv dag på jobbet idag! Sa förra veckan att jag hade lugnt på mitt område så om nåon hade mycket kunde de lämna nåt ärende till mig. Jo just det ja. Vill man ha mkt att göra ska man göra så.

Har dessutom riktig träningsvärk efter tennisen igår, Ante körde hårt med mig haha

Men fint väder har vi idag med! Bara det håller i sig till midsommar nu.

Och nu ska jag iväg på den vanliga måndagsspinningen. Kommer bli tungt som fan tror jag, med tanke på träningsvärk, kass sömn och helgfestande samt intensiv dag på jobbet. Bara spinning en dag den här veckan på gymmet, resten var inställt pga midsommar och allt vad det var. Bäst att köra hårt.

Latah Dudes!

Note to self: Säg INTE att du har lite att göra på jobbet. Påföljande dag/vecka/månad kommer förmodligen bli sjukt intensiv med alldeles för mkt att göra istället.

PS idag kom mina Rayban solbrillor, ska hämta ut paketet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback