Handlingsförlamad?

Kan någon kicka mig i arslet så jag tar tag i mig själv och packar det sista, diskar och plockar iordning i mitt rum? Okej, det där med att plocka iordning har jag nog redan lagt ner, det får nog bli efter helgen, energin finns helt enkelt inte. Gött att jag lyckats fylla min 65 litersväska. För en helg. Bra där.

Snacka med farsgubben förut och vi bestämde att vi ska jogga på fredag vid fyra. Vet ni hur olidligt det är att jogga på eftermiddan när det är sådär sjukt jäkla varmt? Särskilt när man har en kondition som är så körd i botten som min (Kan tyckas att jag tränar hyfsat mycket kondition i veckorna, men lika fort som den kommer festar jag bort den. Igen och igen och igen. Suck)

Nu. NU ska jag verkligen ta tag i mig. Sen väntar sängen, lika trött som igår och lika lite sömn inatt.

Ha en skön helg nu Peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback