Glädje på en vanlig onsdag

Så var ännu ett träningspass över. Sitter i sängen o myser över tanken att det är lillördag och imorgon börjar helgen för mig och det känns helt jävla underbart! Och finvädret bara fortsätter! Imorgon ska vi picknicka ute med jobbet på lunchen, vid en av mina kollegers sommarstuga, hur mysig tanke är det inte? Sen drar jag vid halv fyra. Kan helt klart tänkas att det blir årets första bad imorron, nattbad. Någon gång under helgen blir det utan tvekan iaf, det är redan bestämt!

Nehej, om jag skulle ta tag i mig själv då kanske. Käka ett par ägg och sen ta tag i packningen på allvar. Gött att jag måste ha min stora packpackerväska med mig för en ynka helg, jag har nämligen inget annat, suck.

Ciao ciao Darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback