Fan vad dåligt Terese

Jag har inte röstat. Ska inte göra det heller. Fy fan vad dåligt av mig att inte ha satt mig in i valet alltså. Sen kan jag inte klaga heller. Saken är att min vallokal är hemma i Faggan (bra ursäkt det hade varit att få fara hem...hmm). Men jag hade naturligtvis kunnat förtidsrösta men gjorde jag det? Kollade jag ens upp det? Nej och åter nej.

Skulle satt mig och skrivit ihop lita ansökningar till två jobb som ligger ute på ams med. Har jag gjort det då? Nej inte det heller. Fan vad slö och slapp jag är. Vakna två, mötte upp Pär för att käka kebab, Martin och Annika kom och joina och vi tog en glass och kolla på tennisen. Sen va det hem till sköna sängen igen. Inte helt i form idag.

Ciao från trötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback