Det här med fyllesms

Fyllesms betyder verkligen noll och ingenting i min värld. Fyllesms kan gå iväg till vem fan som helst och kan betyda precis ingenting. (Sms som skickas onsdag, fred, lörd efter kl 22 räknas i min värld till fyllesms.) Här är en typisk msnkonversation med kungen av fyllesms/facebook/samtal. Mr X kan vi kalla honom:

T: tjena babe! Hur står det till en månad som denna?
Mr X: nej det är bara fint vet du, förutom att jag tydligen körde en riktig facebook-räd i lördags vid 4...ajajaj. Är det bra med dej?
T: Ohh, nice, den är fin du, en riktig klassiker. Jag tror dock aldrig jag gjort det, håller mig ifrån datorn om nätterna nuförtiden. jodå det flyter på vet du, inte mkt nytt under solen
Mr X: ok vad skönt! nej ibland vet jag inte vad som händer med mej när alkoholen kickar in...Vem fan skriver till tjejer man inte träffat på flera år egentligen...men är väl romantiker... Bör nog bli o-facebookmyndigförklarad
T: hahaha, romantiker, det var en fin term för ordet snorpackad. På fyllan är vi alla obotliga romantiker. Ända tills vi dan efter vaknar med dunkande huvud och måste se sanningen i vitögat, dras tillbaka från en skön natt i lalaland haha
Mr X: jajaja
T: jag fick mess från en kille från förr som ja träffa en gång i somras (kände han på högstadiet) har inte sett han sen dess. Men i typ tisdags em tror jag fick jag ett sms helt random. Undra hur han kom på att höra av sej till mig bara sådär haha Life is full of surprises.
Mr X: Men det var ju så jag gjorde nu bland annat, träffa en skit-trevlig tjej en gång för typ ett och ett halvt år sen. Har hejat på henne ett par gånger sen dess. Tyckte det var en bra ide  söndags morse att skriva till henne... ja fy fan
T: Haha, konstigt hur man kommer på sånt iaf...

Söndagsångest personifierat? Ja, kanske.

Sjukt bra spinningpass idag. Jag var hur bra som helst och musiken likaså. Grymt hårt pass!
Nu sitter jag här, nyduschad och med glittrande hud efter min BUS-insmörjning (men lugn kära ni, det glittriga är borta by tomorrow mornig tack o lov)

Underbart att det är fredag imorgon. Det var väl mest det jag ville dela med mig av. Min glädje över den stundande helgen och ledigheten!

Sleep Tight Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback