why why why

Jaha, här sitter jag kvar sist på jobbet igen. Men idag har varit snäppet lugnare än övriga dagar och imorgon kan bli ännu lite lugnar, men fan, peppar peppar. Har diskuterat var vi ska käka fredagslunchen men inte kommit fram till något direkt. Vi får vänta och se vad det är för väder imorgon och bestämma utifrån det. Som det ser ut ska det vara finväder iaf!

Min dator ja...A var ju upp med den och det funkade inte med en annan laddare. Kan tydligen bli jävligt dyrt att laga skiten. Iiiinte bra alls. Jag behöver ju den. Är redan sjukt less på att vara utan datorn kan jag säga. Ska kila förbi Euronics igen o testa en laddare till.

Nej fan, nu ska jag strax dra mig hemöver.

Ciao ciao Darlings.

PS Christer med Kitty och Jonna är jäkligt kul. Fin underhållning i bilen. Alltid sköna ämnen de tar upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback