Onsdagslyx

Just hemkommen från min lilla stadsdejt med nyårskungen. Middag på score blev det kvällen till ära och ceasarsallad stod på menyn för mig och hambörjare för erik. Sen blev det kaffe/te och Marianne på det, finfint. Satt som ett smäck i kistan efter min dagskost på 2 portioner fruktsallad. Lika jävla dålig kosthållning som jag haft sen jag återvände från Umeå. Skäms på mig.

Shape up? En av de sista helgerna i Umeå.

Erik skulle iväg till Newman och kolla in fotbollen. Han bjöd så sött med mig men jag avböjde vänligt. Är det grabb-fotbollskväll så är det. Då vill man inte ha någon brud där som förstör det hela, det vet jag nog. Men det var sött att du frågade iaf! Så nu sitter jag här i soffan och kolla med ett halvt öga på matchen. Den är helt värdelöst filmad för bollen är knappt någonsin i bild, kamerorna är ovanligt sega idag tydligen. Mats hade en teori om att vår skärm är för liten. Ja kanske. Kungen, du kan väl berätta, såg ni bollen borta hos Newman? Han har ju ändå en rejäl jäkla skärm haha

Jag känner mig lite stärkt av dagen som gått. Allt jag behövde var lite human contact tror jag haha. Snacka gamla fylleminnen och annat kul, precis som det ska vara. Konstateras kan att det inte varit helt nyktert de senaste helgerna. Men så har det varit jävligt kul med.

Thats it for today folks.
På Återseende.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback