Uttråkad


Alster hos syrran o Josef i husvagnen, v 29.

Idag hart det varit mkt på jobbet igen. Dagen bara flög iväg.

Sjukt hur brun jag är i år mot tidigare år. Tror det beror på att jag lyckats vara ledig när det varit fint väder i år och legat på stranden mer än jag brukar. Med flyt a´la alexandersson har jag tidigare ofta prickat in regnig ledighet eller inte haft en strand nära till hands. Dessutom så jobbade jag HELA förra sommaren. I juli-augusti tror jag jag var ledig sammanlagt 7 dagar. Sjuk tanke.

Ska iväg och spela tennis om en stund. Trött och matt men röra på sig bör man ju. Blir nog bra. Inte många dar kvar till helg nu! Kortdag på fredag dessutom!

Polispådrag o ungdomar utanför mitt fönster. I Simpan händer det minsann grejer!

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback