King of bowling?

Lugn kväll igår. Glass i hamnen, promenad genom kolonierna, pallning av äpplen och plommon. Sen drog vi o skulle hyra film (stödja filmindustrin lite för en gångs skull). Kunde naturligtvis inte bestämma oss. Det var 30 grader i butiken och där stod vi och trampa. Blev till slut Australia. Men jag var skittrött och halvsjuk så orka inte se den långa. Blev istället Valkyria som var aningen kortare. Får kolla Australia nån dag i helgen eller så ist (man får hyra en hel vecka!).

Midsommar -09


Anyway. Slutade i tid idag! Klapp på axeln. Tog även långlunch på Mandelmanns där jag avslutade lunchen med något som kan vara den absolut godaste chokladbrownie jag någonsin ätit! Mmmmmm. Blir ingen beach idag. De andra ska till Ystad och käka men jag hade bestämt med Annika och co att jag skulle me dem och bowla och dricka bärs idag så jag blir kvar i Simpan. Ska kila iväg till systemet för att inhandla lite fler bira, mitt förråd består endast av två kalla Mariestad, fler ska det bli.

Latah Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback