Mörka och ensamna höstkvällar får mig att sucka högt och igenkännande inombords innan de ens riktigt anlänt.

Jaa, tog mig iväg till träningen till slut. Det var lite segt att ta sig ur soffan men det gick. Fullt med folk på gymmet naturligtvis, måndag och allas nya liv startar. Jag hade min nya rosa tröja på mig. Fick den som gratisgåva från IFORM - tidningen. Minns inte när jag hade något rosa på mig senast. Borträknat underkläder då.. Se och njut.

Dags att tvätta spegeln kanske? Sliten, oj så sliten.

Oj vad jag matchar. Ser ni? Rosa mot rosa.


Everestjackan åkte på idag. Det är höst i luften.

Go natt folket.

Kvällens låt: Roger Sanchez -
Another Chance (Videon till låten är grym)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback