Flytthelg i Simpan


Fredag i bilen när jag jobba. Stans fulaste brillor på mig men de skyddar mot solen iaf haha

Idag har vi flyttat, oj vad vi har flyttat. Någon glömde visst nämna att det var till 4e våningen i ett trapphus utan hiss vi skulle flytta. Men det gick fint och som belöning blev det pizza. Skön dag, helt klart. Sjuk tanke att jag ska göra exakt samma sak imorgon när jag ska hjälpa A att flytta. Också han bor på 4e våningen, massor trappor upp. Tur han ska flytta in på en lägre våning iaf! O att vi redan flyttat endel grejer med bilen. Börjar känna mig som mina vänners personliga flyttfirma haha Men nästa gång är det förhoppningsvis min tur.

Såhär såg det ut när vi burit upp allt haha snyggt.

Bowlingen gick fint. Jag är inte kung på det men va fan, jag gjorde iaf mitt bästa. Lite bira hjälpte mig på traven.

Redo för bowling.

Kvällen är ännu oplanerad. Vi får se, kan bli en vända till Paviljongen, eller så blir det inte det, vi får se, vi får se.

Latah Peeps!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback