Och du sa: "Kom tillbaks när du tappat dina vingar och kan gå"

Brukar alltid inleda mina gympass med bicepcurls. Stod rakt upp och ner och gjorde dem som vanligt. Med enda skillnaden att jag hade skyhög puls och svettades. Av att stå helt stilla och röra amrarna lite!? Någon är helt klart lite småsjuk. Men fan så olägligt det skulle vara att bli sjuk nu, jag hinner inte det. Verkligen. H-I-N-N-E-R  I-N-T-E.

-07?

Så jag ska ta en snabb dusch och sen krypa ner i sängen för att hinna få så mkt sömn som möjligt och kurera massor! Imorgon ska jag vakna både frisk och kry!

Ciao Darlings

Kvällens låt: Thåström -
Fanfanfan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske läge att strunta i träning i ett par dagar så du hinner friskna till??? Ta hand om dej när du är sjuk!

2009-08-26 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback