Tvivelaktiga motiv till handlingarna

Har hjälpt A att flytta in i nya lyan idag. Sjukt avundsjuk på att få flytta in i en snygg, helt nyrenoverad och fräsch stor och luftig 2:a. Åhh vad jag vill ha min egen lya igen, särskilt en riktigt fin en. Riktigt riktigt sjysst kök. Har gjort en deal med A som lovat köpa maten om jag lagar det. I det köket fixar jag det lätt haha Det är en deal!

Glimmingehus under helgen.

Sen såg vi nya Wallander. Den var sådär, helt okej kanske. Men vilken jävla massproduktion av filmer alltså, hur har de råd med detta undrar man?

Nu ska jag sova. Halsen ömmar, ögonlocken är tunga och jag ska va på ett hembesök långt borta i ingenstans kl 8.00 imorgon bitti. O ingen matlåda har jag gjort heller, det får jag göra innan jobbet imorron, suck. Skål på den. Ska även bestämma mig för om det ska bli någon vaccinering eller inte. Sjukt kluven alltså.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback