TGIF!

Nu är de här! Har ägnat ett par timmar åt att dricka lite vin och snacka skit. Nu blir det till att fixa till sig lite och sen ner på stan o käka något gott! Slutat regna har det gjort med och är på G att spricka upp.

Hångeldejt

En kär vän till mig är på dejt. Det är sjukt spännande. Förmodligen mer spännande för mig än för henne. Fan vad alla dejtar just nu, jag gillar det, fram för mer dejtande i Svea Rike säger jag! Finns inte mkt som är mer mysigt och spännande, särskilt om det är med rätt person..mer sånt.

Nej nu ska jag kila iväg.

Ciao ciao och ha en kul fredagskväll. Ut och snurra med er!

Kommentarer
Postat av: Crespo

Finns här för dej ALLTID!!

Puss från Crespo

2009-08-21 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback