Så less på hela situationen att jag kräks lite inombords faktiskt

Jag längtar längtar längtar till imorgon eftermiddag när mamma o Mats kommer! Ska bli så fruktansvärt kul och mysigt och som jag har väntat. Ligger precis rätt i tiden gör det med. Är uppe i något helt otroligt drygt som tar en massa energi från mig som jag inte alls har råd att ge. Men kan inte bara ta och ta utan att ge något tillbaka men alla fattar ine det. Men det lär säkert komma ikapp dem förr eller senare.

Good old days! Jag och Sandy "Tordan" på den berömda loftgången!

Men nu ska jag försöka sova lite efter en massa viktigt snack med mor och Jen i kvällingen!
Ska se till att vakna upp till en helt underbar fredag imorgon (Trots att jag just nu har molande huvudvärk, är helt tömd på energi och ser dubbelt av ren trötthet.)

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback