My New Beautiful Shoes!

Ont i halsen. Räknar med att det ska ha gått över tills imorgon. Eller räknar med att inte få värre ont? Det är väl en överdrift kanske. Inte precis så att det flyter just nu precis, så en influensa eller nåt annat skit är ju bara att räkna med. Kom rätt nyss hem från jobbet. Har varit en jävligt intensiv dag, är mitt uppe i en massa organiserande hit och dit. Ser fram emot nästa vecka som jag tror blir lugnare och jag får en chans att landa lite. Känns fan inte som jag landat riktigt sen semestern, nivån har varit sjukt hög sen dess alltså.


Mina nya älsklingsskor! Fick dem av mamma och Mats som tack för den här helgen och för att jag är en sån underbat fin dotter! (Okej det där sista hittar jag på själv, men jag föreställer mig att det nog var det ursprungliga skälet..hahahaha)

Nej nu ska jag strax kila bort till Ante och hjälpa honom flytta lite. Han behöver någon med lite muskler som kan hjälpa till och bära eftersom han inte själv har några..haha

Latah Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback