Inte en dag som alla andra.



Sola och bada hela dagen!

Har varit en mkt duktig flicka i helgen, alkohol och sömn mässigt. Blev ju som jag sa lugnt i fredags och igår blev det middag på Friden och sen till Paviljongen en sväng. Men jag var lugn. Dock fick jag höra att jag inte var fullt så lugn förra helgen. Hade visst gått fram och boxat Victor i magen. Hur tänkte jag där? Gjorde ju alltid så förr i tiden, minns ni det brudar? På Ume-tiden var det lite som ett partytrick haha Tror jag drog in en riktig 10-poängare på Faddermartin någon gång efter en utekväll, villan om jag inte minns fel hahaha, men det var ju bara en av många som råkade ut för mina magboxar. Good old days.

Middagsfin. Tillfälle att använda långklänningen!

Redo för utgång.

Im off to the beach.

Latah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback