I remember how your lips felt, on the back of my neck

Good Morning Sunshines!
Lördag morgon och solen bara skiner, precis som hela dagen igår.
Blev en lugn kväll igår. Först beachvolley i två timmar och sen grill n´chill på stranden. Det var en skön kväll och var precis lagom för jag var så trött efter den sjukt intensiva veckan på jobbet. Har drömt som fan inatt, både stressdrömmar och mardrömmar så jag känner mig kanske inte helt utvilad trots att jag kom i säng vid 22.30 eller något sånt. Något står inte riktigt rätt till tror jag, men det löser sig, snart återvänder nog den rofyllda sömnen.

Måste verkligen ta tag i det här med att köpa nya brillor med. Blir dock inget av denna månad...hahaha Har skrattretande lite cash den här månaden efter datorinköpet.

Tänkte att jag ska kila iväg en snabbis till gymmet här på morgonkvisten eftersom jag ändå inte kan sova mer. Sen blir det nog stranden för hela slanten. Någon sa att det va riktigt varmt i vattnet, får väl se om det stämmer. Ska försöka se till att inte bränna mej med..haha

Ikväll är det födelsedagsmiddag på Friden. Efter det får vi se.

Later Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback