GBG nästa!

Sista inlägget innan det bär av på äventyr med mig och Jen Bunney i spetsen.
Kul med spinning, gick bra. Har försökt mig på att packa här i kvällingen, det går väl sådär. Måste ju vara klart ikväll egentligen, hinner inte imorgon. Får dra finliret på morgonkvisten innan jobbet helt enkelt. Blir inte lika mkt som det brukar, men hur som helst blir det för mkt. Men det gör det alltid när det är jag som packar. Undertecknad borde ha en personlig packare som bara packa ner det nödvändigaste haha. Mest plats tar nog schampoo och sån skit, tradigt att bära med sig, men ack så nödvändigt.

Ha en fin helg folket, det ska jag ha.

Ciao ciao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Köp reseförpackningar från Apoteket. Då kan du ju fylla upp dom med ditt frisörshampoo etc :) Så slipper du 2 kg extra på det. Det borde väl du ha tänkt på som är en van backpacker ;) Ha så roligt i Gbg.



Postat av: Kim

tack så mycket :)

2009-08-14 @ 12:15:56
URL: http://modeflickan.se/I'masuccess
Postat av: Terese

hahhaha jag lär mig aldrig. Är för jävla lat helt enkelt och orkar inte fixa såna smågrejer tydligen haha Nästag gång, nästa gång...kanske

2009-08-18 @ 18:23:47
URL: http://teresealex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback