Förvirrad flicka?

Har varit lite mycket på sistone. Det har visat sig på olika sätt. Ett av sätten är att jag varit otroligt förvirrad. Förra veckan fann jag mig själv utanför kontorsdörren där jag tryckte på bilnyckeln och försökte få dörren att öppna sig. Insåg rätt snabbt att vi inte har automatisk öppning på dörren, genom att trycka på en knapp.

Helt klart "inte alla hästar i hagen".

Idag när jag kom hem från gymmet halade jag fram gymkortet och skyndade mig fram till dörren för att...ja vaddå egentligen? Trodde jag att jag skulle kunna bryta mig in med hjälp av det eller?

Så kan det vara. Tror och hoppas att det är på väg att lugna sig lite på jobbet nu, kändes så idag iaf.

Natti.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Låter som om du är i behov av att komma till Gbg och hem en sväng nästa helg!! Kramis!!

2009-08-10 @ 23:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback