Enough is enough

Fortfarande ont i halsen. Vaknade med tjockare hals än när jag la mig igår. Nu har det gått ner lite igen. Men jag har gett mig själv konditions-träningsförbud. Tråkigt, men man måste ta hand om sig i influensatider. Tänkte dock kanske klämma in ett kort styrkepass, det har ju ingen dött av.

Jag och Helena sommar -07.  Saknad.

O det jävla vaccinet ja. Fortfarande totalt kluven. Tror dock jag kommit fram till att jag hellre insjuknar i influensa än sprutar in något i kroppen jag knappt vet vad det är och som kan ge konstiga biverkningar som påverkan på centrala nervsystemet. Är inte helt sugen på en ansiktsförlamning, vill kunna le, skratta och göra grimaser med hela ansiktet några år till faktiskt. Men va fan, vi får se. Hinner kanske ångra mej många ggr innan vaccineringsdagen kommer. Time will tell.

Kom på värsta grejen idag när jag funderade på hur jag skulle få tag på fler plommon på trädet på gården där jag pallar. Kom på den ypperliga idén att använda griptången. Heter det inte hjälpmedel så säg? Hjälp att palla! Nice.

So Long Peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback