Efter regn kommer solsken

Yessssssssss bara några ynka jobbtimmar kvar den här veckan o sen bär det av till GBG för feeeestivalhärj. Som jag längtar efter att knäcka den första kalla ölen i sällskap av Jen, Maria o co. Kommer bli hur bra som helst. Imorgon ska det va fint väder, lördag regna. Men det skiter jag i, kommer bli bra ändå.
På söndag far jag vidare till Värmlandsskogarna på en snabbvisit. Vet inte när ja kommer såhär nära hemma igen så det är bäst att passa på. Jag och mormor ska baka sockerkaka och sen kommer Lotta och vi ska äta lunch innan jag återvänder till Skåneland. Blir bara ett dygn hemma, men ett värdefullt sådant ska tilläggas.

Nu bär det av till gymmet. Har varit det kontigaste väder man kan tänka sig här idag, sol, regn, blåst, moln, sol, regn...ja ni fattar...

Latah Dudes!

Kommentarer
Postat av: Syrran!

Vad många härliga mysbilder på dej och Cnäppo!!

2009-08-13 @ 22:38:24
Postat av: Terese

hahah ja mästerfotografen har varit i farten;)

kram

2009-08-13 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback