It ain´t free (living in i bubble)

Hälsa
Främst för att du känner dig målmedveten och aktiv mår du nu strålande. Du är på god väg tillbaka till ditt gamla jag.

Sug på den kära vänner. Det är vad dagens horoskop säger om mig. Mitt gamla jag? Praise the f*cking lord! Snälla give it back to me. Minns inte när jag var mitt gamla obrydda, energiska och glada jag senast. Saknar det, men nu kanske det alltså är påväg tillbaka.

long time no see

Spinning och core idag och det gick riktigt bra, svettades som en gris på spinningen och core va jäkligt jobbigt för min stackars mage och rygg. Är rätt uppfylld av energi och tänker att idag kanske är dagen fröken orkar ta tag i städningen av sin gamla lya? Det vore välla trevligt med en helgfin lya.
Aja vi får se. Baby steps..baby steps.

Latah.

Kvällens låt: Oh Laura - It ain´t enough

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback