Det här med krav och grabbar

Betnèr är kunglig.

Linda hade ett skönt inlägg om vilka krav hon har på grabbar för att de ens ska kunna passera spärren för att få gå på en dejt med henne. Jag och Jen hade en liknande diskussion i helgen vilket resulterade i att vi till slut sorterat bort 99,99999% av Sveriges, eller varför inte världens manliga befolkning. På Jen`s lista står bland annat:
- Kunna åka skidor - BRA.
- Ha RÄTT kläder.
- Kunna spela gitarr.
- Vara friluftsmänniska.

Själv har jag lite mer, vad ska vi säga primitiva krav på snubbar. Men bara till viss del, sen har jag ett gäng fruktansvärt komplexa krav som nog ingen kommer lyckas uppnå. Är det jag som måste förändra min syn på saker och ting? Nej nej, jag kompromissar aldrig om mig själv och mina värderingar, det vet vi alla.

Nattinatt folket

Kommentarer
Postat av: jen

haha det är väl därför du, jag och linda är singel fortfarande!

Postat av: Helén

Jen det låter som min karl!! mouhahah I found him!

2008-10-21 @ 16:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback