"There's something about this day, that's not at all like yesterday"

Idag har vi fått mycket gjort på uppsatsen, det känns bra.
Annars är det bara one of those mondays. Rätt lik de flesta andra på sistone. Lite trött efter helgen men man kämpar på. Kommer snart i fas. Dessutom är jag mer pigg än man skulle kunna tro efter den hårda helgen. Men det blir ändå tidigt i säng ikväll kan jag lova.
Ska väl iväg o träna en sväng sen med. Inte det minsta pepp men det är bara att masa sig iväg. Kan inte sitta här hemma o häcka o tappa konditionen helt utan anledning. Det räcker med att jag festar bort den på helgerna. På vardagarna måste jag ändå dra mitt strå till stacken.
image1592
Imorse när jag vaknade saknade jag en svunnen tid. Det var min första tanke, jag saknade det jag hade då. Underlig känsla.

Fånga dagen.
So Long.

Dagens låt: K's Choice - All

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback