"There is a reason that we sleep at night, because the night exists to confront us."

Kom just hem från en vända till staden. Helèn o Jen fick en plötslig ingivelse att de var tvugna att ha lite Donkenkäk, så vi satte oss på bikarna o cyklade ner till staden. Väl där blev vi så sega så vi blev kvar där en bra stund o förde di verse intressanta diskussioner. Bara hoppas ingen man kände satt i närheten..kunde kännas lite onödigt.
image1574

Lite bilder från gårdagskvällen.

Dagen idag har annars mest bestått av att ligga o dega i Helèns soffa. Nej fan, där ljög jag, vi spenderade ju även ett par timmar på Skogis. Jäkligt skönt, o finfina mackor det placet har alltså. Kollade även på någon sockersliskig kass romantisk komedi med kassa Alba i huvudrollen. Hade inte de högsta förväntningar på filmen innan men ändå, detta var illa.

Ja, ångesten den ligger som en dimma över huvudet, precis som den gjort ända sedan jag vaknade imorse. Knslan av att vilja ligga kvar i sängen o dra täcket över huvudet slog mig en kort sekund, men den slogs snabbt bort till förmån för positivare tankar om Skogis.

God Natt med er. Tid för sömn.
Snälla snälla låt mig få sova.

Kvällens låt: Lisa Ekdahl - Hon Förtjänar Hela Himlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback