Tankar om en svunnen tid

Satt o läste gamla blogginlägg från april förra året tidigare. Man kan lätt tro att det var en annan tjej som skrev de där inläggen alltså. Alltid så sprudlande glad o nöjd med tillvaron. Eller så var det bara en fasad, vad vet jag? Men jo, det var en fin vår. Men det är ju denna med, på sitt egna lilla vis. Samma underbara människor omkring mig, de som betyder som mest för mig här uppe, så vad har jag att klaga på egentligen.
En slap på fingrarna o ett Carpe Diem rakt i nyllet til mig.
image1596
Bild på Järngänget tagen under en av alla dessa sköna e-puben kvällar. Jag o Helèn drog en 4-dagars just den veckan, om jag inte minns fel. Those were the days!

Kom just hem från en föreläsning om ledarhundar, jag var där med Jen. O så fick man lite pastasallad på det, så fick man fylla magen helt gratis. Vem kan säga nej till lite gratiskäk? inte vi iaf.
Onsdag imorron, vilket innebäratt vi snart passerat halva skolveckan. Fin tanke.

NattiNatt folket.

Kvällens låt: K's Choice - Another Year

Kommentarer
Postat av: Syrran

Låter som en kul föreläsning!! Vill jag också gå på!!

2008-05-20 @ 21:57:43
Postat av: Järngänget

jo jag vet, jag tänkte på dig, de anväände en sån där klicker ( eller vad det nu heter)!

Postat av: Syrran

Just precis!! Klicker heter det!!

2008-05-21 @ 15:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback