Skönt Beat.

Finfin kväll igår på Villan. Äntligen lite Klubb Hybris, som jag väntat!
Efter att det stängt (när ja o Jen stod utanför villan) kom en av snubbarna som anordnar Hybris fram o fråga om det va jen som varit in o betalat sist o sen dragit för att det inte var något folk. Han kom ihåg vårt gäng som drog vidare till Dåliga Gatan istället. Han o jag har inte liknande minne på någon nivå, det är helt tydligt det.
image1601

Det var iaf en kväll full med dans o härj o jävligt mycket freestylande. Lägg till den fruktansvärt sköna musiken på det så kan ni fatta hur skön kväll det ändå blev. Började ju på 308 med lite käk o vindrick innan vi drog vidare till gamla Villan. De kända ansiktena var många, både för o nackdelar med dessa.
Nu ska jag försöka sova lite så jag blir laddad för kvällens Shape Up, inte mkt sömn alls inatt. Vad är grejen med att jag ska vakna vid sju o inte kunna somna om?

So Long mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback