One Of Those Days

Idag är en av dessa dagar när man bara vill gömma sig under täcket o sova vidare, sova ända tills ångesten försvunnit o man hittat upp igen.
Men livet funkar inte så o istället får man så vänligt ta sig upp ur bingen, tvinga in sig i duschen, få på sig lite paltor o vara normal. Sov på M-hem inatt, orkade verkligen inte cykla hem i natten med den fyllefrossa jag drogs med där på småtimmarna.

Men igår var en bra dag, en jätte-jättefin dag. Fint väder, underbart sällskap o skönt humör. Det picknickades på gräset, grillades, sjöngs, snackades, drack o åts en massa o var allmänt trevligt. Okej, kvällen blev inte helt som förväntat men vi gjorde det bästa av situationen, det gjorde vi!
image1549

Har varit nere med brudarna på stan o käkat glass idag. Mer produktiv än så kommer inte den hr dagen att bli, verkligen inte.

Nu ska jag bädda ner mig o kolla på Six Feet Under.

Tack o hej för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback