Massa kramar på Mors dag..

..Till min underbara mamma! Hoppas du får en jättebra dag, trots att jag inte är där :)

Dagens är seg, dagen är lat, dagen är fruktansvärt lökig o jag trivs. Orkar inte göra något vettigt alls idag. Dessutom är jag just nu helt hooked på Dirty Sexy Money, o har ett DSM-maraton hemma i sängen. Riktigt fin bakissöndag helt enkelt. Måste ju ladda lite inför veckan, då är det slutspurten för oss, gäller att vara pigg då!
image1607
Japp jag o Helèn lyckades än en gång bli fångade på bild av vimmelfotografen. Inte helt ovilliga tydligen. Tänk vad lite alkohol kan göra.

Gårdagens var kul. Det var fetingfesten utanför Jeh o Helèn som vi joina ett tag. Drog vidare till Shape Up, där det som vanligt var sjukt mkt folk, pulsen hög o dimman tät.

Nu ska jag fortsätta mitt Maraton!
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback