"like any new arrangement is going to make a difference"

Ja varför inte? Varför inte dra en liten utgång såhär på onsdagskvällen. Har kännt mig lite halvnere senaste dagarna, men kvällen kanske kan få mig på bättre humör. Fyllan brukar lyckas med det. Men vi får se.
image1582
OBS, tittar man snabbt ser det ut som man ser mitt bröst, men det är bara min hand, be sure.

Dagens har flytit på rätt bra o vi har fått det gjort som skulle göras så det är fint. Imorron ska vi ha sovmorron till 9.30. Känn kontrasten mina vänner. Annars då? Kom just hem från en vända till staden för lite boozeinköp. Har köpt på oss så det täcker helgen nu, så slipper man härja ner dit varje dag.
O lat är jag också, orkar inte ta mig till M-hem idag o spela brännboll. Har bara inte energin. Sorry folket.

Faan vad jag inte har något intressant what so ever att skriva.

So LOng

Dagens låt: Bright Eyes - Touch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback