Jag vet. Du la upp bollen o knöt mina skor. O jag valde att vända mig om o skjuta bollen rakt i magen på dig.

Jättefin kväll igår!
Bartömning på Nh var vad som gällde.
Idag har vi haft vrålfika o sjungit sånger för våra faddrar som snart tar examen. Efter det skulle vi skriva c-uppsats. Av någon anledning hamnade vi istället framför varsin kebabtallrik på corona o sen styrde stegen oss vidare mot den gröna sköna gräsmattan, där spaning pågick i samband med snack om gårdagens händelser. Ja det har varit en fin dag. Mindre fint var att vinka av vår allas Jen. Vi var lite vemodiga jag o Helèn, när vi spatserade hemöver efter det. Har övat lite brännbollsslag med Cicci i kvällingen. Det går fortfarande sådär..På gränsen till skitdåligt.. haha, men vi löser det!
image1611
Just ja, glömde det bästa. Har ju dragit på mig en sån otroligt fin bonnbränna på armarna under dagen. O ser för övrigt ut som Rudolf med röda mulen i fejan. Men det bjuder jag på. Särskilt lagom till Yran.Men nu ska en jättetrött Terese gå o Sussa.

Sleep tight kära vänner.
Hoppas vi ses under morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback