"It's easy to forgive and forget it all tomorrow"

Dagens idag har liknat gårdagen på många sätt, bara varit en mildare version av den. Lite mindre ångest, lite mindre tung i kroppen, lite bättre humör, lite mer social, orkat lite lite mer. Vi snackar fyllan på Valborg som ledde till två dagar av utslagenhet, bakis o bakisångest. Börjar jag bli gammal? Vet hur som helst inte vad jag känner inför detta. Känns fint att jag o mina alierade har samma typ av känslor som rusar genom våra kroppar.
image1558

Bilder från min o Helènens sköna vandring i skog o mark under eftermiddagen.

Dagen har ändå spenderats i skolan. Kändes som det var bara vi där. Vi o så Gunkan då förstås (a.k.a. Gudrun schyman) o hennes härliga feministiska följeslagare. Körde till lunch, men det var allt vi mäktade med en dag som denna.

På återseende vänner.
God Natt.

Kvällens låt: Anna Ternheim - I'll Follow You Tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback