"It's a Fine Line between Pleasure and Pain"

En grå dag här i Umeå, som på många sätt liknar många tidigare tisdagar. Skola, lunch, mera plugg, träna, duscha, äta, sova. O så lite six feet under för att komma i sovmood då.
Inget nytt på fronten så vet inte riktigt varför jag bemödar mig med att skriva.
image1563
Sommar -07, jag o bästa Helena myser lite med blomplanteringen hmm..

Imorron ska man visst få en gratis macka i MIT-huset, spännande värre. Ska även bli en vända ner till stan för ett besök på Boa inför helgen. På torsdag tänkte vi ta oss till Station o kolla/lyssna på Viberg som spelar där då. O på fredag har de visst invigning av bibliotekets nya lokaler. Det ni! Jag vet att ni önskar ni var mej när ni ser hur mycket som är på gång, hoppas ni har åtminstone hälften av alla spännande händelser i era liv haha. Dessutom kan jag bara påpeka att det även är klubb zoo på fredag. ojojoj vilken fullspäckad vecka. O handledarträff imorron bitti samt en massa skrivande på C-uppsatsen under veckan o så den vanliga träningen då.
Busy girl, busy girl.

God Natt. (Håll tummarna för att Blund ger med sig inatt.)

Kvällens låt: Oh Laura - Fine Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback