"I'm gonna sit and watch the fire dyin´"

Föreställ er våra besvikna miner när vi kom till MIT-huset o mackorna var slut. Mackorna som vi snackat o fantiserat om sen i måndags, vårt ljus i vardagen.
 Istället för att ta detta som ett nederlag spatserade vi dock bort till Ljusgården o fick (Tog oss) som kompensation ett gäng frukter, chokladbollar, festis o kaffe. Festis till barnen (jag) Kaffe till övriga (resterande sällskap). Så där satt vi o kalasade tills vår Handledare väljer att ringa o kvickt dra oss tillbaka till verkligheten och en värld full av C-uppsatser.
 Tack för att vi iaf fick en liten stund i ett fantasiland utan c-uppsatser. Ett land som kryllar av frukt o godsaker och där man är rik för att man har uppfunnit något smart.
Dagdrömmar o fantiserande med kära vänner is the shit.
image1565
Vår -07 när vi gick lös i Umeås affärsutbud med kameran i högsta hugg.

Nu ska jag gå lös på omeletten o ordna den i prydliga små matlådor, som den duktiga lilla tjej jag är.
Illa har jag sovit på sistone med. Kanske är i natt natten då Blund återvänder, det vet vi inte. Men vi hoppas, det gör vi.

Adios kära vänner.

Kvällens låt:
Uh Huh Her - I See Red

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback