Härj på Hög nivå - Precis som när man var 15.

Igår var ingen nykter tillställning kan jag meddela. Ett uns mindre att dricka kunde ha suttit fint, men nu blev det inte så o minnesluckorna från gårdagen är inte vackra. Känner mig som 15 på nytt. Men men, en jäkligt kul kväll var det iaf. Dock gick vi av ngn anledning till Skogis utan Linda, o det ber jag verkligen om ursäkt för, fattar inte varför vi skulle ha gjort det, men tydligen. Kan i alla fall verkligen inte ha varit med flit. Förlåt för det i vilket fall! Just det ja, förfesten blev på Mariehem hos Johanna o hennes pojkvän som hade utflyttningsfest!

Kom ju iväg till Skogis iaf där det var förjäkla massa folk man kände o inte kände. Placet to be igår tydligen.

Nu sitter jag hemma hos Helèn o lökar medan Jen o Helèn är iväg till ÅC o kirrar lite ingredienser till Tacos. Pallar inte riktigt med att träffa på nåt folk just nu.

UBC ikväll då.
Men nu först blir det löking i soffan o maaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback