"'Cos she will love you more than I could, she who dares to stand where I stood"

Idag är en bättre dag. Jag har för det första funnit ett nytt håll att rikta mina aggressioner åt, ett håll som det är helt fritt att kasta skit mot. Det känns fint.
Annars kan jag inte påstå att det är mycket nytt på fronten.Tänker mest en massa. Saker som jag dock inte uttalar i ord. Men helgen är on its way o jag är redo att ta ett brejk från uppsatshelvetet ett tag. Vi känner att vi ligger rätt bra i fas just nu, så det ska nog lösa sig.
image1598
Nu ska jag snart kila iväg o möta jen o Helèn o så ska vi till ÅC o posta brev o sen vidare till iksu för lite step dance, som vanligt på torsdagar.

So Long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback