"but we're all really looking for the same thing anyway."

Blev ingen Punch idag. Maria var trött o orkade inte gå o jag är en fegis o ville inte gå dit själv i risk för att bli ensam med instruktören. Nej fan, det får bli nästa måndag eller någon annan dag nu i veckan. Så det blev Stepmuskel istället som jag var rätt opepp på men det gick iaf hyfsat.
image1562
Har jag skrivit att vi ska vara med på Brännbollsyran? Det ska vi ju iaf. Team Turbo 80's är vårt fyndiga namn, o vi kommer sopa banan, lätt som en plätt. Synd bara att hälften av oss inte ens kan få iväg bollen o hälften är mest rädda för bollen. Aja, vi löser det med lite träning så.

Annars är jag mest bara trött. Sov inget vidare inatt o jag ber till han där uppe att jag inte ska gå in i en sömnlös period, jag pallar inte det nu. Vår grupp pallar verkligen inte det. En sjukling o en zombie - det funkar helt enkelt inte. Ikväll ska John Blund ta mig i sina armar o jag ska sova som aldrig förr, det kan jag säga er.

God Natt Vänner.

Kvällens låt:
Steve Dalton - No Dreaming


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback