"..but deep in my senses I know"

Kom hem från iksu för en stund sen. Har varit på combat o core dagen till ära o fan vad det var kul. Har omedvetet saknat combat alltså, det är jäkligt kul. Grymt slut i hela kroppen nu, men det är en fin känsla.

Så jävla skumt väder här nu. Under dagen har det regnat, snöat, varit soligt, varit molningt, om vartannat. Skumt. Har varit C-uppsatsskrivande inklusive handledareträff hela dagen, precis som vanligt, så inget nytt på den fronten. Tar oss väl framåt - Sakta men säkert så.
image1581
Planerar helgen för fullt redan. Det började vi med för rätt länge sedan dock haha. Det är de kommande tre helgerna vi sett fram emot länge nu. Till helgen är det UBC på lördag, nästa helg Shape up och Hybris o helgen efter det är det Yran. Fint att ha lite att se fram emot ändå. Det är ju det som får en att orka traggla på med den jävla uppsatsen.

Tid för mig att gå lös o granska de artiklar jag har kvar.
Ha en skön kväll folket.
Ikväll ska jag somna i tid. O inte vakna klockan fem. O inte drömma om magar med barn i som skurits bort från min kropp.

Sov Gott vänner, när ni kommer dit.

Kvällens låt: Sophie Zelmani - Hard To Know

Kommentarer
Postat av: siz

Usch och fy vilka otäcka drömmar!! Hoppas verkligen du slipper dem i natt!! Kramis!

2008-05-13 @ 22:15:36
Postat av: Tess

Tack! Inga hemska drömmar natten till ära.

2008-05-14 @ 08:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback