Att känna en känsla stark som Hat o att sakna sin familj mer än ni förstår. Allt under en o samma dag.

Jag har verkligen förmågan att frambringa så fruktansvärt starka känslor. Då främst i negativ riktning. Händer att jag får känslor som är misstänkt likt hat o avsky som blommar upp inom mig. Tur då att jag kan lägga band på mig själv i dessa situationer annars kunde en käftsmäll ligga väl till hands.
image1593image1595
Mormor och morfar, mamma o tvillingarna.

Tog mig iväg på Core o Stepmuskel idag o det gick riktigt bra med tanke på förutsättningarna av att jag förra veckan drog en tredagars.
Men nu längtar jag hem till sköna Värmland o familjen o Helena. Saknar er massor!
Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback