Äntligen lite spänning åt Fröken Alexandersson.

Vår handledare alltså. Hon är en klass för sig. Nu har hon gått o ändrat tider o grejer vilket medför att det inte finns en chans i helvetet att vi kommer hinna lämna in arbetet i tid. Tack för den, jättefint verkligen. Vi ska träffas onsdag kl 16.00 o ta tag i revideringar, vilket innebär hej då klassfesten för det första o hej hej upp i ottan på torsdag morron o sätta igång med revideringar. Det är inte rättvist på något plan.
image1608
Bild från fredagen, tagen vid ankdammen.

Annars har dagen flutit på. Har gått segt med diskussionsskrivandet men inte mycket att göra åt den saken. Har fått strikta order av Jen att inte träna idag (pga min hosta) så jag gick bara på Core o så var jag ute o spatsera lite bort mot Nydala, samtidigt som jag hade ett långt samtal med mammsen om allt o inget.

Ikväll hoppas jag på massa mer sömn än inatt. Snälla hosta, ge med dig!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback