Hur lyckas jag?

Ja nu har jag lyckats skicka runt ett gäng requests o sånt gällande Superwall till ALLA "vänner" på FB. Hur tänkte jag då. Blev ju lite eager o se om det funka när Helena sa att man kan se vem som oftast besöker ens FB-sida o det resulterade i lite mass-mess-skit. Så grattis alla på min vännerlista. Ni har fått ta emot precis sån skit som jag hatar att folk skickar till mig. Finns det ngt jag irriterar mig på så är det folk som skickar runt en massa sån skit. Det är inte min grej. O jag har tydligen inget mer vettigt att irritera mig på.
image1428
Nyårskungen har varit här en sväng på kvällskvisten o vi har planerat lite löst för lördag. Det lutar ut att jag får med mig min favoritkung in i dimman o vidare ut i natten på lördag, men min övertalningskampanj fortsätter för att säkerställa en klockren fest med originalen.

God Natt med er.

Kommentarer
Postat av: Linda

haha ja jag undra precis hur fan du kan skicka sånna där applications, du som hatar sånt =)

2008-03-18 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback