FinFina Festligheter med Nostalgi som Tema

Gårdagens festligheter blev så sjukt bra, det var länge sedan jag o Helena tog steget in i dimman tillsammans nu. Vi hade en typisk nostalgiafton, satt o drack o snacka till framåt tolv. Insåg att det regnade när vi skulle gå in till stan (bara från Klara skulle vi gå, men ändå, regn på håret vet vi alla är lika med död frilla!) Men vi kom på en lösning vi, Se o lär:

Skojar lite så.

O så lite bilder i staden så klart:


Träffade även på Mia Fia, o det var inte igår, det var så roligt att träffa henne!
Vad hände mer? Jo, vi dansade ju en massa, o så dracks det drinkar, jordgubb daquiri (nej fan så stavas det väl ändå inte?) Sjukt gott var det hur som helst, med mixade riktiga jordgubbar. Yeah!

O ett stort tack går ut till Johnny, gårdagens chaufför! Vielen Dank meine freunde!
Nu ska jag lägga mig med min baksmälla från helvetet och fundera över världsfred o botemedel till Hiv o sånt.

Hej då.

Kommentarer
Postat av: the other one

jag ser ju mer vild ut än tam på bilden där ögonfransböjarn ägde..psykbryt

2008-06-14 @ 12:50:36
Postat av: Miss T

haha, då ska du se resterande bilder min sköna. Ingen vacker syn, det säger jag dig haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback