Tillfälligt avbrott?

Nej ni, det blev ingen utgång för mig ikväll, det blev en lugn en. Ligger o slökollar på fotbollen, det är dock "tillfälligt avbrott" stup i ett, så det är lite svårt att få något sammanhang i matchen haha. Då säger snubben även att det är tillfälligt avbrott för alla i europa. Okej och vem fan hjälper det liksom, det blir väl inte bättre för oss för det? Nu blev det mål med, härligt, bra tajmat med det tillfälliga avbrottet.

Helenis på DFDS färjan, sommar -06

I alla fall blir det lite utgång på fredag för mig o Erik, han har nämligen lovat mig en utgång då, blir fint det, ett litet Bye Bye Karlstad. Kan tänka mig att det blir Koriander, men vi får väl se.
Imorgon tänkte jag o Helena ta oss in till staden för en öl eller två på någon uteservering, eftersom det inte blev någon utgång ikväll o hon far på fredag o sen ses vi inte förrän det är dags för Lars långt in i juli (18 tror jag det var?).

Ha en fin kväll nu.
Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback