Studentfirande

Studenten för alls vår Johnny idag. Har varit en lång dag och jag är rätt seg. Både jag o Johnny har varit sega idag (Han med all rätt, jag för att jag bara är allmänt lat). På mottagningen låg Johnny avslagen i fotöljen framför TV:n och jag låg i soffan bredvid o slökollade på en halvkass men ändå mysig film på canal+.


Nu har Johnny tagit tag i sig själv o fixar till sig o vätar den torra strupen med alkohol för glatta livet. Som den underbara styvsyster jag är så ska jag skjutsa in honom till stan när han säger att han vill fara o hämta honom i natt när han ringer o vill hem. (Tänker dock be om en gentjänst i form av att han hämtar mej o Helena imorgon natt, efter vårt festande, vi får väl se om han ens är nykter till dess? haha)

Just ja, på förmiddagen var jag i Gönäs o träffa tvillingarna. De är så jäkla mysiga alltså. De hade en massa historier att berätta för mig, har ju inte setts sen påsk!

Hoppas ni har en skön kväll. Har tyvärr inget mer spännande att berätta denna svala sommarkväll.
Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback