Socialt självmord? Ja, bra nära i alla fall

Har varit pissväder här i Sköna Värmland idag. Därför bestämde jag mig för att dra en vända in till staden för lite fönstershopping o eventuellt viktighetsinköp. Blev en klocka till kanonpris o en jeanskjol som jag gått o suktat efter länge. Får se om jag bestämmer mig för att behålla den.
Hittade även en jacka på Monki som jag blev sugen på. Den påminner om den jag förälskade mig i på JC men är myyyycket billigare:

Tror dock jag gillar den andra bättre. Snälla snälla, låt den komma med på REAn!

Slöar lite framför TVn men som vanligt så är det bara skit på den så fort jag ska kolla. Tar o läser en tidning införskaffad för dagen istället.

Midsomar om två dagar, o planerna är fortfarande mycket lösa. Time will tell vad som händer o vad jag beslutar mig för att hitta på för trevligt. Midsommar är ändå överskattat.

Hej då med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback