Så jävla trött.

Jag är så seeeeg att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Kroppen värker, jag är sliten efter helgen och till råga på allt fick jag knappt någon sömn alls inatt. Varför? Ja, ni kan ju fråga min kära styvbror. Den jäveln visade mig ett filmklipp på youtube innehållande spökligheter o jag blev jätterädd. Filmen etsade sig fast i mitt minne o när jag ensam skulle somna i det här stora gamla huset gick det bara inte! Skit också. Gick o la mig vid nio för jag var ju så trött. Somnade kanske vid fem eller så. Tack för flytet, tack.

Ska testa min nyinförskaffade mp3. För tanken är att jag ska ta mig ut på en joggingrunda. Kommer säkert bli skitkul efter helgens festligheter och jogginguppehållet på 4 dagar. Ingen annan att skylla än mig mig mig.

Tack och hej för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback